3/6-2012

Appråpå att blogga mer när man har en ny dator, öööhh :P Haha.
Jag kom hem idag efter att ha varit på resande fot i över en vecka (nä, inget exotiskt varmt land), först i Norrköping/Linköping/Åtvidaberg och sen nästan en vecka i Hälsingland. Jag och barnen kom hem idag. Måste passa på när man är ledig, snart börjar sommarschemat gälla..
Här kommer det någon bild då jag inte skriva nå mer just nu :)



Spännande..


Kusinerna Vincent, Ester, Morgan och Vilgot


"Vart är barnet?!"

Så äre hörni. Ikväll blir de tidig kväller, va på klassfest igår å va himla seg idag trots att jag inte drack en droppe å körde. Man kanske börjar bli gammal! ;)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0