Vincent har kommit in i nån trotsperiod ig...

Vincent har kommit in i nån trotsperiod igen, han grinar säkert 10 ggr om dan å skriker. Värst när han inte får som han vill, suck vilken unge! Men han ska inte få som han vill bara för att han grinar! Såklart blir han ännu värre då, men jag vill inte ha nån bortskämd unge, å de vet han om. Ungar som grinar måste va de värsta som finns! Usch. Jäkla tur inte Vincent grinar i nån affär iaf, då hade jag fått spunk!! Men han är himla go emellanåt å är så snäll mot lillasyster :) Tänk va mkt jag eg vill skriva i bloggen, men de går inte, höhö.. tur jag har Johanna som man kan ventilera sig med varenda dag, hon är ett förstahandsval *asg from hell* Idag tar vi en tur till öppna förskolan, så barnen får leka av sig :) Hörshäj.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, undra varför??

Alla tendenser till ouppfostran e d lika bra få ur dom direkt innan d hinner bli en vana.. Men d e ju min åsikt. Å nu har ju ja förmånen att kunna bestämma helt själv över MINA barns uppfostran..

2012-03-26 @ 23:43:22
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.se
Postat av: Carro

Klart barnen ska få som dom vill, haha..

2012-03-27 @ 07:19:58
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0