9/12-08

Idag har jag besiktat min bil, det gick inge bra.. Dom hittade alla möjliga fel så på måndag ska jag lämna in bilen o de kommer väl att kosta mellan 3000-6000 :- skitkul o betala de.. not.. menmen.. och jag läre boka ny tid till besiktningen också innan 9 januari.

Men nånting kul är iaf att Gabbi kanske kommer o hälsar innan jul :) och att jag ska klippa mig 29 december :) haha, äntligen! Tror jag va iväg sista fabruari sist eller nå.. tur man har så långt o tjockt för då ser de inte slitet ut.. Det blir väl att klippa topparna, tunna ut håret skitmycket samt göra slingor. Och sen brukar frisören platta mitt hår också, de ska bli skönt att få håret fixat :)

Och på torsdag är det mamma-fika hos mig. Jag har bakat lussebullar, pepparkakor, vanliga bullar och chokladtryffel. Funderar även på att göra nåt mer. För blir de över (vilket de antagligen blir!) så är det bara att Martin tar med sig allt till jobbet, så försvinner de på en gång :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-12-09 @ 17:41:41
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: gabbi

Inte fan ska du skänka iväg bullar och kakor hej vilt om jag skakomma och hälsa på! DÅ ska det sparas till miiiiiiiiig :D eller möjligtvis bakas nya ;)



Och påtal om att klippa sig så har jag bara gjort det en gång iår....

2008-12-09 @ 17:57:13
URL: http://gabithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

Alltså vi har fortfarande inte fått nå! Eller iaf inte sist jag frågade! Va fan liksom!



Jag håller tummarna för att vi/jag o rocky kan komma iaf. FÖr jag har redan hittat paket till Vincent :D

Du får dessvärre inget om jag kommer, det är liksom saker man får uppoffra när man har småttingar :P Moahaha

2008-12-09 @ 18:17:21
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej och grattis på namnsdagen!

Jag tror att nästan alla i hela världen heter Anna... /Storasyster

2008-12-09 @ 20:51:54
Postat av: Anna

Hehe, jo om Martin får med sig fikabröd till jobbet lär det försvinna snabbt som attan :)

Goda bullar du skickade med honom senast föresten :D

2008-12-10 @ 00:11:12
URL: http://blog.annas-playground.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0