13/11-08

Grattis till Wimark som fyller år idag! :)

Jag har inte skrivit på ett tag igen.. Men idag har jag o Vincent varit och träffat massa mammor med småbebisar i byn. Dom flesta barnen var runt 4-5 månader, några äldre, några yngre. Vincent var jättesnäll och nöjd hela tiden fast en del av dom andra barnen skrek o grinade lite :) jag gick dit med våran granne Malin med hennes son Lukas och Jonna med sin dotter Tilly.
Nästa gång vi ska träffas o fika ska vi vara hos Karro och gången efter så blir de nog hos oss :) De blir nog bra, för vi har ett stort kök som rymmer mycket folk.

I morron ska vi till bvc i Mockfjärd för första gången och Vincent ska få sin 3månaders spruta då.

Nu ska jag lägga mig under en filt o mysa med lillen o värma upp mina ben, de va lite kyligt ute o jag o Malin stog ute ett tag o pratade.

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Mammamöten, njenje, nu har du fått ett överflöd av vuxenpoäng ^^

2008-11-13 @ 19:17:13
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0