15/11-08

Nej!! Robin E åkte ur idol igår! Satt o läste lite på aftonbladet på kommentarerna.. Dom flesta tyckte att Johan eller den andra Robin borde ha åkt, samt att en kille tyckte att de skulle va 18-års gräns för tjejer att rösta.. kanske inte är helt fel.. En av dom bästa som KAN sjunga fick åka.. suck.. vem ska man heja på nu då?! hmm..

Igår kväll badade vi, jag, Martin o lillen. Vincent tycker det är jättemysigt att bada, nästan så de kom ett litet flin.. :) Men han blev lite ledsen när han inte fick bada nå mer. Kanske får bada hos mormor i diskhon nästa helg. Och om nån månad så kommer vi nog att börja på babysim :) De tycker han nog blir roligt.

Nu ska jag ta hand om min son som har vaknat (igen).. fast nu har han faktiskt sovit nån timme, de va när jag va upp i natt vid halv 3 o matade han som han va jättepigg.. hehe.. ovanligt? Nej :)

Kanske återkommer, man vet aldrig :) Det är ju typ 100 pers per dag som läser min blogg o hälften av dom är väl skumt dalafolk, blä!

/Carro

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske tillhör jag de som klassas som skumt dalfolk :) Men jag hoppas att jag inte är skum i alla fall, dakfolk är jag dock. Bosatt i Mockfjärd

2008-11-15 @ 17:24:49
URL: http://www.annas-playground.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0