21/11-08

I natt har Vincent varit jätteduktig! Vi gick o la oss vid 9 i går kväll, Vincent sov till halv 1 ungefär o då fick han mat, sen somnade han om och vaknade kl 5 o då fick han mat och sen somnade om. Och nu ligger han fortfarande kvar i sin säng :) Så nu har väl alla sovit för mkt nästan :P haha

Igår knäppte vi kort på Vincent i tomtekläder! Och han flinade :) Men jag lägger inte upp nå kort än, dom som får kortet (Ja gabbi du ska få!!) ska få en överraskning. Så på måndag ska vi till kupolen o hämta korten :)

Jag kan lägga upp nåt kort som vi inte valde :)






Jag funderar på om jag ska åka till konsum en sväng o köpa kattmat.. blir ganska onödigt o ha kattvakt om inte katterna får nå mat..

Sen kommer inte jag ha nån dator på hela helgen (om den inte följer med då..) vi få se.. vi ju veta igår att man KUNDE slänga in kort på den här datorn.. de va ju smidigt.. fast lite långsamt då. menmen


/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Men åh, kinderna vill man ju bara äta upp! Så himla klockrent att det blev tomtedräckt ^^ Jag är grymm. Jag skickar min adress på msn. Puss

2008-11-21 @ 08:52:00
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilka fina kort!

2008-11-21 @ 11:58:54
Postat av: lina

jättesöt jue:)

2008-11-21 @ 12:05:20
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Mikkiz

så jävla söt unge du har!!:)

2008-11-21 @ 17:35:38
URL: http://sandramikaelahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0