26/11-08

Vi va o handlade igår för typ 1300kr  :P vi skulle också handla lite bakgrejer till helgen, men vi glömde saffran och russin.. goda lussebullar utan de.. :P Men de blev 2 paket blöjor iaf, för jag hade 50 kr rabatt :) appråpå brödrostar.. haha

På söndag är de första advent.. va tiden går fort.. Och Vincent blir 4 månader nästa vecka!
I morgon är det mamma-fika igen :) tyckte nyss de va de, men de va 2 veckor sen.. Och i morron ska vi till Karro, typ 300 meter härifrån, så de blir väl att lillen får ligga ute i vagnen o sova :)
Och på fredag ska vi till bvc igen :) Och på fredag em så ska Martin hämta sina barn, och till helgen ska vi baka pepparkakor och lussebullar. Och kanske ta fram lite tomtar o skit.. ljusstakarna satte jag upp i går, i brist på annat :P haha

Och igår fick vi ett brev att Vincent ska till Falun den 17/12 för att röntga armen och träffa ortopeden. kl 9.00 ska vi dit och det stog på pappret att det kunde bli en viss väntetid.. då är det illa om det STÅR de på pappret.. :p eftersom man får jämt vänta ändå :p

Nu ska jag göra nå vettigt, typ börja med maten så Martin hinner äta innan han ska jobba. Tänkte göra kyckling o spagetti o grejer :) 

/Carro


ps. Gabbi kan du mejla din adress nångång så jag kan skicka julkort till dig o fegge!! :)

Kommentarer
Postat av: gabbi

Jag mejlade ju det!

Aja, här får du det igen



östermalmsgatan 37 B

591 35 Motala



Vi finns faktiskt på hitta.se! Men skriv fegges namn på julkortet (Fredrik Johnsson) för jag har eftersändning på mitt namn så då åker bara julkortet och far ut i Sverige.

2008-11-26 @ 12:13:54
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0