29/11-08

I morse klev vi upp strax efter 9 när lillen började vakna igen, han har varit duktig i natt också och tagit upp nästan hela dubbelsängen :) haha.
Och när jag tittade på han när han vaknade så såg jag att ungen va alldelse blodig på kinden o axeln, han hade ju rivit sig på kinden, ett pyttelitet märke och det ville inte sluta blöda. Men efter att ha haft ett plåster en stund så gick de över.

Och idag tänkte vi ta en långpromenad, men de sket sig för vädret va duggregn och svinhalt på vägen. Få se om vi kommer ut den där svängen i morron i stället.

Nu ska jag göra fyllning till tacopajen och sen är det dags att börja baka pepparkakor och lussebullar!


Förresten jag hittade Nasse på ett udda sovställe i går kväll..





/Carro

Kommentarer
Postat av: Anna

:) i handfatet har jag hittat en av mina katter rätt ofta... bidén är också populär :) senaste konstiga stället var i mitt diskstall... dom har en förmåga att lägga sig på underliga ställen dom där fyrbenta :D

2008-11-29 @ 17:09:48
URL: http://blog.annas-playground.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0