5/11-08

I morse sov jag o Vincent till halv 9! Efter jag hade matat han vid 6 så somnade han om, som han inte brukar göra :) Så nu är han jättepigg.
Idag så blir de mer uppackning, hämtade blommor från de andra huset igår, de räcker väl till 2 fönstren :P men jag ska köpa fler så smånigom :)
De känns som om de kommer att ta 100 år innan vi får ordning på allt. Men så fort vi har hittat gardiner som är nerpackad så blir de till att sätta upp julgardiner på en gång, lite drygt annars att sätta upp vanliga gardiner och sen byta om nårga veckor ändå..
Och igår när vi va o handlade så köpte jag blöjor till Vincent 5-8 kg :) De va inte så längesen han hade prematur blöjor 1-2 kg.. de går fort.
På lördag kommer mamma o pappa, dom har inte träffat Vincent på nästan en månad, dom kommer tycka att han har blivit jättestor! Kusin Amanda skulle också följa med för att leka med Alva och Tilde om dom fick för deras mamma.. troligen inte menmen.. Få se om Cicci o Morgan kommer med också dom hade inte bestämt än.. Annars tänkte vi åka hemåt när mamma fyller år och jul nästa gång ändå. De kostar ju att åka bil.. om man inte har nå pengar direkt.. men jag har tack o lov på sparkontot! Förresten så hade handtaget på min bil gått sönder, men förhoppningsvis så hinner Martin fixa de innan bestiktningen 9: december. Jag bytte dag för de passade bättre då.

Nu ska jag äta frukost och plocka upp Vincent från babysittern för han har tröttnat på att titta på nalle puh :P haha

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0