6/11-08

Idag har jag plockat fram gardiner :) hittade de längst in i en flyttlåda.. men Martin får sätta upp dom när han kommer hem för jag hittade ingen pall.. Och ingen kökstol har vi heller så.. hehe. Utan vi har ett jättestort bord i köket och två långa bänkar. Mamma o pappa kommer med mina köksstolar på lördag, för vi lämnar bord o stolar i Borlänge för dom va så rangliga iaf.
Sen igår kväll kom vi fram till att vi skulle behöva ett vitrinskåp för typ alla grejer i flyttlådorna ska in i en sån, och eftersom vi inte hade nån så tittade vi på blocket igår kväll och då hittade vi en! Den fanns i Borlänge och kostade 1000 :- nice.. den va jättefin med belysning o grejer :) Den passar nog bra i vårat stora kök :)
Nästa fredag ska vi till bvc i Mockfjärd för första gången med lillen :) Skönt o slippa ragatan i Borlänge :P haha.
Vi var ju till henne i Borlänge förra veckan och hon skulle skicka hans journalen dit, o de gjorde hon? Öhm, nej :P Men de ska väl va ordnat nu iaf.. Förhoppnigsvis..

Jag tänkte hälsa på grannen idag, men jag såg att hennes bil var borta så jag antog att hon var nånstans, får göra ett nytt försöka till veckan :) Jag bjöd in henne till oss också, men efter att vi hade fått nån ordning i huset då :)

Lördag den 13/12 är det julmarknad här, de blir mysigt :) Ska försöka lura ner mamma o pappa då.

/Carro

Kommentarer
Postat av: yvette

Hej carro yvette från hemtjänsten här...jobbade med carola idag och då frågade jag hur de va med dej och så..då nämde hon att du oxå bloggade så jag fick adressen till din blogg..måste ju börja med att grattulera til lilla vincent..så söt!!

Hoppas allt är bra med dej nu!



Ha de gött/yvette

2008-11-07 @ 20:43:47
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0