9/11-08

Jag har inte skrivit på ett tag nu, haft fullt upp med uppackning o grejer..  Och datorn är inte uppackad heller så jag kör med en bärbar, med trådlöst internet å de funkar sådär..
Men så fort min dator är på g igen så ska jag lägga upp lite fler kort på Vincent :)

Igår var mamma, pappa, syrran, amanada o morgan o hälsade på. Morgan tyckte de va jätteroligt att vi hade en bidé i badrummet. Perfekt höjd för han o plaska i :)
Vincent fick lite mer kläder av både mamma o syrran. Om 2 veckor tänkte vi åka hemöver en sväng om vi får kattvakt dvs..

Orkar inte skriva nå mer nu.. sen nån dag. kanske.. ska ta in pojken från altan nu där han ligger o sover.

Grattis till Catarina och Göran som fick en pojk för nån dag sen! :) Julias lillebror och Morgans kusin :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Tack så mycket!!! O ja vi tycker oxå han e lik Morgan!!! Han var här i går å kikade lite på Hugo! Kram på er!

2008-11-10 @ 08:31:15
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0