Första november

I morse när jag klev upp så visade termometern på minus 9,3.. usch.. Men nu hade de stigit till minus 6 :P Men de var jättefint med gnistrande snö och soligt. Och Vincent har varit duktig i natt, han har mestadels sovit och ätit varannan timme då. Och hur kan en liten bäbis ta upp nästan en hel dubbelsäng? Haha, han och katterna :)
Nu ska vi snart äta frukost, sen ska vi hämta barnen och åka upp till huset o hjälpa gubben slänga massa saker. Ska ju på banken på måndag så då får vi väl säga att vi hjälp gubben för annars skulle inte han ha kunnat flyttat i tid, kanske lite rabatt? :)
Så förhoppningsvis så får vi bort hans grejer idag, så vi kan börja flytta upp våra i morron och sen alla möbler o katter på måndag :) Men mitten av november är vi färdig med flyttningen o allt, ganska skönt för vi tänker inte flyttstäda, för vi har inte ens papper på att vi hyr så :P haha, lite fördelar är det iaf.
På måndag har vi ny adress och nytt telefonnummer som bara vissa kommer att få, typ min släkt och våra vänner, nice :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: lina

hej. du har fått en utmärkelse på min blogg. hoppas allt är bra med dig och vincent:)

2008-11-01 @ 11:32:54
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: gabbi

Jag antar att jag får ett flyttkort med adress o allt? :)

2008-11-01 @ 15:01:01
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: ~B

~Rösta i Min Blogg (:

Postat av: JONNA

ja det är riktigt kallt såhär tiders! ;o

2008-11-01 @ 18:03:47
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0