21/10-08

Idag har jag inte gjort så värst mycket, var ute o gick en sväng. Det var ganska skönt, om det inte hade blåst så jävligt då :P
I morron ska jag o Vincent också ut o gå. Vi ska till sjukhuset för Vincent ska träffa doktorn och väga sig o mätas :) Få se hur mycket han har växt på en vecka :) de märks att han börjar bli större nu när han börjar växa ur sina kläder :)

Jag börjar bli sjuk.. usch.. haft ont i huvudet, ont i halsen o allmänt trött nu i några dagar. Men jag har inte fått min hemska hosta än iaf :/ peppar, peppar..
Och idag har jag fått mitt nya bankomatkort, så nu har vi bytt bank o grejer. Men jag tänkte byta konton å grejer när jag har betalat alla mina räkningar den här månaden. det va faktiskt ganska mycket räkningar för mig den här månaden.. + att jag har köpt nya vinterdäck för 4000 :- också.. Men man måst ju tänka på pojken också, inte köpa typ begangnade däck och så.. Det skulle jag aldrig i hela mitt liv göra heller! Och den dagen jag får fast jobb så ska jag köpa en riktig och ny bil :)

På måndag den 3:e november ska jag & Martin in på banken 8.30 och skriva på dom sista papprerna och få alla nycklar o så :) Och sen börjar vi flytta! Det ska bli skitskönt (om jag inte skrivit det förrut..) hehe.

Nu ska jag titta på tv, för sen så blir det desperate housewifes :)

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0