29/10-08

Idag har det varit skit väder, regnit.. och ett tag va de lite snöblandat också, men det var bara en lite stund tack o lov!
Vincent har varit missnöjd hela natten som va och nästan hela dan har han varit de också, men nu har han somnat iaf, få se hur länge han sover då :P Jag tänkte också vila lite, så man orkar en natt till om han inte vill sova.
Det blev inge shopping idag, kände inte för de + att vi inte har bytt däck på min bil än, tänkte göra det till helgen, så jag också kan åka med saker till nya huset!
Vi kanske åker en sväng i morron till kupolen, tänkte köpa en häng-mobil till Vincent på babyproffsen eller barnens hus och sen kanske man tittar en sväng på polarn o pyret också.
I morron kommer mamma o pappa hem från Turkiet. jag skrev idag till mamma o sa att det var snöblandat och då skrev hon tillbaka att det var 25 grader och dom hade legat vid stranden hela dan.. inte nå avis heller :P
Men vi håller faktsikt på att sparar till en lång resa till typ Thailand eller nåt, men de får bli om några år, när Vincent har blivit större.

Nu ska jag lägga mig o vila! Och i kväll så blir det bonde söker fru och grey´s anatomy.. nice :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Du åker inte till Thailand utan mig va?!

2008-10-29 @ 18:00:10
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: karin

ja,hehe är skönt så länge dom sitter nöjd i den..:)sara älskar att sitta i sin..:P

2008-10-30 @ 14:12:04
URL: http://nuarjagmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0