Näe..

.. det blev inga kort från syrran, de funka tydligen inte o skicka. Eller hon skickade, men dom kom aldrig fram till mig, så hon skickade fler gånger.. det kanske va någon annan som har fått en massa bilder nu på småbarn :)
Usch vilket tråkigt väder de har varit idag, och på lördag är det 1:a november och en månad till advent..
Men det står inte på förrens det är midsommar igen! Det på minner om en tant som vi åkte till när jag jobbade.

Jag (på sommaren): "Va varmt det har varit idag!"
Tanten: "Snart vänder det och blir kallt. Det går rasligt fort. Vill du ha kaffe?"
Jag: "Nej, tack. Jag har nyss druckit kaffe."
Tanten: "Vilken fint väder vi har idag"
Jag: "Ja, verkligen."
Tanten: "Men det står inte på förens det är kallt o jävligt igen. Det går fort. Vill du ha kaffe?"
osv..

Jag (på vintern): "Vad kallt det va idag!"
Tanten: "Ja verkligen."
Jag: "Men det är snart sommar igen."
Tanten: "Ja, och sen går det fort så är det vinter o kallt igen. Vill du ha kaffe?"
Jag: "Nej tack, jag har nyss druckit"
Tanten: "Gu vilket väder det har varit idag."
Jag: "Ja, det va kallt ute, men det är snart sommar igen."
Tanten: "Ja, och sen står det inte på så är det vinter och kallt igen. Vill du ha kaffe?"
osv..



Prata om sånt där i över 1½ år, haha inte undra på att hjärnan funkar som den gör :P

Nu ska jag ta hand om min son och sen blir de desperate housewifes!


/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Haha! Va härlig dom e gamlingarna hihi!!!!

2008-10-29 @ 10:19:49
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0