Drömmen..

Jag drömde att Karro (albins mamma) hade snott min bil så hon åkte ett varv runt kvarteret, sen åkte hon in på gården här och sen åkte hon i väg igen. Hon hade jättekonstig blick, nästan psykotisk blick..
Sen när bilen var borta så satt jag o Martin o kramades i soffan och när jag tittade ut så var det jättemycket folk på våran gräsmatta på framsidan. Fast dom gjorde inget speciellt, dom bara gick runt o pratade med varandra.
Sen gick jag ut, och då skulle jag skriva mitt mobilnummer på lapparna alla folk hade. Jag frågade varför och dom sa bara att det var i förebyggande syfte..

Nån som kan tyda?
Jag hatar när man drömmer konstiga drömmar där ingenting har med nåt att göra :P
Fast de kunde inte bli värre än när jag va gravid, då var det såna skumma drömmar hela tiden :P

Fredag=party!! Gå in på "Cecilia länken" på vänstra sidan o se bilder hon la ut sen vi va ut förrförra året :)
CCK-reunion!



/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0