Vincents nya frisyr!

Martin tog fram rakapparaten och gav sig på Vincents hår, nu blev han en riktigt stor pojke! Om ett par veckor så har de säkert växt ut igen och blivit jättetjockt! :)













Äter apelsin.


Obligatoriska kepsen! :)

Nu har jag skrivit 2 ggr på EN dag! Kors i taket!
Passa på medan plutten sover middag, det va rena protester när man nämnde sängen, men knäpptyst blev de på en gång :)

Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men de blev nog dubbelt bokat eller nå, dom skulle ringa i morse om de behövdes mer folk, men ingen hörde av sig. Men de är skönt att va hemma tillsammans nån dag också :)
Jobb onsdag och torsdag nästa vecka vad jag vet nu :) På hemtjänsten :)



/Carro

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gud vad gulli han blev! Fast han var ju gullig innan å, men iaf :) Sen blev allt svart, eller jag vet inte...

2010-05-24 @ 12:05:23
Postat av: Cicci

Hälsa charmtrollet fr. tant Cicci. Har dig (Vincent) som favoritblogg ja;)



Miss u darling!



Kisses!

2010-05-27 @ 21:10:28
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0