13/4-2011

Kan ni fatta att snart april har gått?! Helt sjukt.. Fast de positiva är när de går fort är att det är cirka 3 månader kvar tills lillskiten kommer till oss *längtar*
Idag när Vincent var på dagis så passade jag på att tvätta en maskin bäbiskläder :) Blir nog 2-3 maskiner till innan de är klart, fast nu är det snart slut på tvättmedel så läre väl handla de först. Såklart glömde jag de när jag va å handlade en sväng på förmiddan.. faen man kan ju inte komma ihåg allt :P haha.
Och sen när Vincent kom hem så började vi flytta över leksaker till hans nya rum och de tyckte han va jättekul :) Fast de vore skönt att köpa hyllor så allting slipper ligga på golvet, menmen den dagen kommer också :P
Appråpå pengar, jag tänkte bok tid för besiktning på bilen och då behövde jag inte göra de förens tidigast 1 feb -12.. De va tydligen så med nya bilar och jag sparar hela 300 kr, wow!! ;) haha. Man blir glad för de lilla..
Nä, man kanske skulle köpa en trisslott eller spela på hästar så man kanske vinner en slant..
Jag tankade bilen en skvätt också idag, 14.48kr/l.. Det tycker iaf jag är snordyrt! Suck.. Nästa gång blir det till att tanka ethanol iaf! Tur man har en sån bil så man kan variera lite ;)

Nu ska jag sluta att skriva massa onödigt skit och glo på tv. Vincent har nog somnat nu :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Henna.

Tycker det är sjukt tråkigt att inte ha något att göra. Simon&Synneve var också sugen på att följa med till er? Om det går bra för er. Annars kommer nog jag och Jonte på Torsdag till Lördag,om det funkar för er?

2011-04-14 @ 08:39:42
URL: http://mammatillsofia.blogg.se/
Postat av: carro

Då kan vi klä ut våra barn som påskkärringar :) Sofia går säkert me på de, men knappast Vincent. Haha :)

2011-04-14 @ 10:38:39
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Henna

Haha precis som att det är Sofia som är ute efter godiset,skulle nog tro att det är snarare vi som vill åt det. Men då ska jag prata med gänget här hemma och höra vilka dagar som passar dom bäst,jag har ju som sagt alltid tid ;) hehe

2011-04-14 @ 13:51:10
URL: http://mammatillsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0