16/8-2011

Igår eftermiddag kom vi hem efter att ha varit i Hälsingland sen fredagen :) Alltid lika trevligt och åka dit och träffa alla :) Och snälla Malin passade missarna. Dom va dock bara 2 st för Musse är på rymmen sen torsdag förra veckan :( Hoppas han kommer hem snart..
Idag skjutsade jag äntligen Vincent till dagis, som han hade längtat! Han va med fröken och flyttade över dom sista grejerna från grön avdelning til den röda och han fick välja vilken plats i hallen han ville ha :) Och han fick även visa upp lillasyster för fröknarna och kompisarna, man såg hur stolt han va! Lillpluppen! <3 Inge grin eller nå när jag och Ester åkte hem, han vinkade så glatt när jag gick till bilen :)
När vi damer kom hem så kom Malin och Axel över på kaffe och surr, trevligt! När dom gick hem så åt jag exotiskt lunch besående av havregrynsgröt, en banan, ett vitaminpiller och ett glas vatten (om nån undra :P) haha..
Ska åka och hämta Vincent kl 14, han har nog haft de jättekul idag! Kan ju hoppas iaf.. :P
I morron hade vi tid på bvc, men bvc-Kerstin ringde och sa att vi skulle komma på fredag istället. Och det passade bättre för oss oxå :) Hade tid kl 16 i morron annars och de va lite väl konstig tid tyckte jag :P
Nu ska jag mata lillkräkan och mysa med henne :) Mamma&Ester-tid innan brorsan kommer hem! :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0