20/8-2011

Idag är dagen då min bästa kompis Gabbi gifter sig med sin Fredrik. Vi var bjudna till bröllopet, men de kändes lite för långt att åka till Åre och gå på bröllop när vi har småttingarna.. Hade jag inte ammat så kunde vi ha åkt över dan jag och Martin, menmen.. Så är det. Jag hoppas dom fick en superbra dag ändå utan oss ;) haha.
Annars då.. vi på va på bvc igår och Ester vägde då 3730 gram och va 52 cm lång, hon växer hon oxå :)Hon vägde 2665 gram som minst så nog har hon ökat allt! Hon äter mest hela tiden känns de som ibland. Jag fundera om man skulle börja pumpa så kan Martin börja få ge henne lite mat oxå. Både för och nackdelar med amning.. Mest fördelar såklart! :)
Musse är fortfarande borta.. över 1 vecka har han varit borta nu.. börjar tro att han har blivit påkörd. :(

Här kommer iaf lite bilder på barnen (Mest på Ester då inte Vincent tycker om å va me på kort så mkt :P):

Mysigt i vagnen :)

En riktig mys-bäbis :)

Sötnosen.

Stark i nacken redan!

Barnen <3

Morgongymnastik!

Myser. Den fina bodyn kommer från Lina! :)


Om 2 veckor fyller jag 25 (GAMMAL! *host host* Johanna.. ;) så då bjuds de på smörgåstårta och bullar (jag har bakat idag:P) och kanske kaffe :P få se vad man hinner med å göra/köpa och sånt :P haha. Fast vet inte om de kommer nån än förutom mamma o pappa och Johanna & barnen.. Får göra ett evenemang på facebook så kanske alla mina 350 vänner kommer.. haha.. nejdå då, jag behöver inte ha nå folk heller för man är ändå ofräsch med alla kräker man har på sig hela tiden, och de känns onödigt å duscha ibland då man blir nerspydd på en gång :P haha..
Nu ska jag ta hand om min dotter som är hungrig igen :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: jOhanna

...eeh, hur menar hon nu då tro??

Smörgåstårta sa du, vi kommer :P Fast d läste ja att du redan visste :)

2011-08-20 @ 23:01:24
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/
Postat av: jonna t

dina goda bullar missar vi inte!

2011-08-22 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0