Jihoo!

Jihoo!! Jag ska få 2000 kr från trygghansa för dagarna jag å mini va på sjukan :) När dom pengarna kommer måste jag köpa lite kläder till MIG och nya gympaskor.. De va x antal år sen jag köpte nåt till mig, finns lixom inge pengar till sånt. Så när man råkar få en extra slant över (som man ändå inte hade) så tänkte jag unna mig nåt till mig själv.. FAKTISKT! Får 2 barnbidrag den här månaden också, men skulle aldrig falla mig in å handla massa saker till mig för dom pengarna.. ALDRIG! Sätter in hälften till barnen på deras konto och andra hälften går till kläder och blöjor, så tänker jag iaf! Vincent måste ha ny overall till vintern och dom är inte gratis direkt och andra diverse saker framöver. Himla skönt att man ammar iaf så man slipper kostnad för ersättning :P Jag är inte snål, jag är ekonomisk ;)
Och de känns bra att spara pengar till dom, så inte Vincent kommer om 10 år och vill att jag ska punga ut 20.000 till ett körkort och lika mycket för en bil :P Då finns dom pengarna ändå så mkt som han har sparat ihop på dom 3 åren han har levt :) Ska ordna ett konto till Ester också, men då måste jag in på banken för att fixa det för jag har så många sparkonton redan så jag kan inte öppna ett till genom internet. Ooops, typiskt mig :P haha.
Appråpå brödrostar (?), jag saknar CCK!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0