20/12-2011

Fick en minut över såhär på morronkvisten så jag passar på å sitter vid datron en snabbis ;) Vincent kollar på tv å Eter ligger i vagnen å sover.
Jag ska lämna Vincent på dagis till 9 och sen åker jag å ester in till Borlänge å handlar dom sista julklapparna, skönt när de är över! Vincent pysslade ihop lite julklappar igår till mormor, morfar och mostrarna iaf ;)
På fredag åker vi äntligen uppöver!! Martin åker hem redan på annandagen för han jobbar mellandagarna. Men jag å barnen stannar kvar ända till fredan så får vi skjuts hem då. Inte illa pinkat.

Dom senaste veckorna har Ester utvecklats nå grymt, hon hoppar, studsar, rullar å kan sitta själv i några sekunder, mammas stora tjej! Tror inte de är allt för långt kvar tills hon kan krypa (å herregud :P) hon lyfter på rumpan när hon ligger på mage. Bara magen kvar å lyfta upp :P haha. Fast jag hoppas de dröjer, hon är ju bara 5,5 månad!! Vincent va 9 månader när han kunde sitta å han började hoppa på rumpan när han va 11 månader (den 13/7, på Tillys 1 års dag, så tog han sig fram på rumpan för första gången) :) Ester kommer kunna gå innan hon blir 7 månader om de fortsätter i den här farten! :P
Nä nu ska jag starta bilen som ser ut som en igloo å sen klä på massa barn för å åka till dagis!
Hörshäj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0