11/5-2011

Idag är jag i vecka 30+2, precis samma vecka och dag som Vincent är född i.. Många tankar har snurrat fram till nu, men från just idag så känns de himla lugnt! :)
Jag har inte haft lust eller tid att skriva nu på ett tag, fick ett sms av Jonna igår kväll å hon påminnde mig att skriva på bloggen.. haha :)
I torsdags åkte jag och Vincent hem till Hälsingland och hälsade på, tänkte att Vincent skulle sova då i bilen (de tar ju trots allt 2,5 timmar å åka) men han va jättepigg och va så nöjd och glad hela tiden, så himla skönt! Tycker inte om när ungar grinar å speciellt inte i bilen :P å jag va kissnödig från Rättvik.. men de gick bra de oxå, haha :) hade inte lust att stanna efter vägen, då hade de säkert kommit en björn eller nå..
Under helgen så träffade vi mormor, morfar, syskon, syskonbarn med respektive, kusinbarn och hela fadderullan :) Fick även besök av min barndomskompis Sara på lördagen en sväng (va typ 100 år sen vi sågs) men nu har vi iaf bytt mobilnummer så vi kan hålla kontakten lite bättre ;) Och i måndags kom Wimark på besök med magen i vädret ;) bara 2 veckor kvar för henne innan hennes lille son kommer till världen :) mysigt :) 9 veckor kvar för mig.. typ.. tänkte iaf knipa till midsommar ;)
Appråpå våran resa.. Vi kom hem igår, så de blev en väldigt lång weekend för oss ;) och då följde även mormor med vilket uppskattades av Vincent :) Så om ett litet tag kommer morfar och hämtar mormor..
Idag va vi på kupolen en sväng och Vincent fick lite nya kläder :) Fick även tag på 2 bodysar åt bäbisen och en ny skötväska, så nu är de mesta klart innan bäbis kommer :) Vincent fick keps, tröja, kalsonger och shorts av snälla mormor :) Så även han är rustad för sommaren nu!
I morron är det vardag igen och Vincent ska va sina 5 timmar på dagis. Eventuellet skulle Martin va ledig i morron och då tänkte vi även passa på å handla inför helgen å så. Passa på när Vincent är på dagis, skönt å gå å handla bara vi för en gångs skull :)
På fredag ska Vincent också vara på dagis för jag ska tillbaka till doktorn då för lite undersökningar, få se hur mkt bäbis har växt på 2 veckor :)'
Lägger upp kort nån dag från helgen, för nu ska jag umgås med min mor innan hon åker hem :)
Jag orkar inte läsa igenom allt jag har skrivit så ingen behöver kommentera stavfel å dylikt :P haha
/Carro

Kommentarer
Postat av: Jonna

:) Bra Carro! Trevlig kvällsläsning.

2011-05-11 @ 20:51:58
Postat av: Sabine

Kul med en liten uppdatering här i bloggen:)

Går ni på tul eftersom ni ska kolla hur mkt bebisen vuxit på 2 veckor? Ursäkta om du skrivit de och måste upprepa dig nu igen, jag skyller på min graviditetshjärna haha:P Minns knappt vad jag heter och vad de är för dag:P

2011-05-12 @ 16:07:53
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0