Svartvitt

Jag tycker det är nåt speciellt med svartvita kort, kan inte sätta fingret på vad men de bara är så.. :) Här är några kort på Ester i just svartvitt!

1 timme gammal.

2 veckor.

2 månader.

4 månader.


Och lite annat ;)



Och det är även kul å se hur hon växer, den först bilden är Ester 10 dagar å den andra 4 månader. Såg inte ut å va sån stor skillnad, men det är ca 3 kg å nästan 10 cm mellan bilderna :P
Lilla tjejen börjar bli stoor!
Åsså måste jag skryta lite om Vincent, när vi va inne på dollar förra veckan så va Vincent superduktig! Han tittade på leksaker och sa va han ville ha av tomten och mormor, inge grin å skrik. Och sen när vi gick förbi allt godis så plockade han upp de som låg på golvet å stängde luckor å grejer, inge tjat å grin. Så himla skönt! Jag hatar ungar som grinar å tjatar på en affär, usch. Jag blir nervklen av sånt! Jag berättade för Vincent efteråt att han va så duktig som inte tjatade och han såg så stolt ut ut! Stora killen!
/Carro

Kommentarer
Postat av: Carro

Å måste tilläggas; skulle han tjata så får han ändå inte som han vill. Det är JAG som bestämmer inte en 3-åring! Å de vet han oxå ;) Han kan hellre få en liten grej för att han är duktig som t:ex hjälper till å städa sitt rum etc. än att tjata sig till grejer, de funkar inte här! Nu är styggmorsan i farten ;) mohaha.

2011-11-13 @ 16:50:31
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: gabbi

Jag tycker att det låter som du fostrat dina barn på ett mkt bra sätt! Tummen upp för dig!

2011-11-13 @ 18:12:25
URL: http://gabbitegirl.blogg.se/
Postat av: carro

Gabbi: de e ju klart, de e ju MINA barn ;) callar dig nån dag så vi kan skvallra :D

2011-11-13 @ 19:01:54
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0