I morse fick jag skrapa is på rutan på bil...

I morse fick jag skrapa is på rutan på bilen, Usch, nu börjar eländet.. efter jag lämnade Vincent på dagis så gick jag å Malin å våra småttingar på en liten promenad runt i byn. Trevligt :-) kl 11.30 hade vi tid på bvc för vägning, mätning å sprutor.. gu va hon grinade när hon fick sprutorna :( hon vägde 4770 g å va 57,2 cm lång :) När Vincent va 3 månader så vägde han 5150 g å va 54 cm lång.. dom följs år ganska bra trots att Vincent va betydligt mkt mindre när han föddes.. mina små barn! :) Å den 24/10 har Vincent fått tid på hörcentralen i Falun, få se om han får godkänt.. ibland hör han å ibland inte :p haha.. men alla för tidigt födda får gå på extra kontroller. Fler som skulle behöva det.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0