15/12-08

Idag fyller pappa år. Grattis!


Vincent tittar på händerna o funderar på om han ska tugga lite på dom.


Han blev glad när Kevin vann idol i fredags :)




Vincent i bärsjalen. Egentligen ska han sitta åt de andra hållet
men det är ingen hit. Det är bättre att se lite :)
Fast han tycker ändå att det bara är kul en stund.



Så här glad va han i morse :)


Det känns som om vi har haft ett dagis här i helgen. I fredags så va en kompis till Alva här, på lördag kväll va hennes kompis fortfarande kvar och då kom Lars och hans barn en sväng. Och igår va Stefan här med sina barn nästan hela dagen. Vi tänkte laga lite mat o så igår, men de va strömavbrott ett tag. Men mat fick vi iaf.
Förresten.. jag ska aldrig jobba på ett dagis eller nån skola, för mycket barn! :P haha

/Carro

Kommentarer
Postat av: Jesa

tröjan han har på sig på sista bilden har Alexander oxå!

2008-12-15 @ 14:12:41
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: gabbi

Grattis till din pappa lr till Vincents pappa? :P

Förresten för bärselen mig tankarna typ till afrinske kvinnor ^^ hehe

På miiiin tid (när vi fick elias, en herramassa årsedan) hade vi en babybjörn sele. Minns det än i dag, den var himla komplicerad! :P

2008-12-15 @ 17:41:59
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hälsa GRATTIS fr. mig och P!

2008-12-16 @ 22:12:41
Postat av: Cecilia

Hälsa GRATTIS fr. mig och P!;)

2008-12-16 @ 22:13:30
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0