6/12-08

Igår kväll började vi måla i Vincents rum och nu är vi snart färdig! Jag tänkte lägga in före o efter kort typ i kväll eller i morron eller nå. Kan lova att det ser mycket bättre ut nu :)
När den fula brun/röd/rosa/orangea (eller va de va för färg) tapeten lossnade så va det en blommig tapet á la 70-tal under.. jättefint va? haha. Men nu är det himmels blått :)

I morron är det 2:a advent.. och vi är nog färdiga med alla paket nu. Så här mycket har jag aldrig handlat nån jul. Den enda jag inte har handlat åt nu är Vincent. Han är så liten för att öppna paket + att han får saker hela tiden ändå + att han kommer få saker av mormor o morfar ändå.
Igår köpte jag lite mer kläder till honom, 2 bodysar och 1 par byxor i storlek 68. Det går undan :)
Och idag köpte jag en leksak på coop med en massa roliga grejer o färger på :)

Nu ska jag lägga ner pojken som har somnat i min famn. Han börjar bli tung, snart 6-kilo bäbisen :) haha


/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Kommer du ihåg när vi köpta likadan skivor till varandra i julklapp? :)

2008-12-06 @ 22:31:49
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

Haha, jo jag hade lyssnat på den, fast det var ju inte din skiva. Det fanns ju såna där hörlurar man kunde lyssna på skivor med på butiken jag köpte de :)

2008-12-07 @ 11:27:29
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0