Julaftonsmorgon

Och jag sitter ensam med en smågnällig bäbis :)
Åker till Hälsingland i morron, de ska bli skönt o få lite barnvakt några dagar.

Vi va o hämtade min bil i måndags och va in till Borlänge o besiktade den, den gick igenom (äntligen!) men vi märkte att när man svängde vänster så lät de konstigt.. så nästa vecka ska jag lämna bilen hos gubben igen. Men jag tänker fan inte betala nå mer på den! haha
9000 kr fattigare innan jul är inte så skoj.. samt att jag fick 2600 kr av försäkringsjävlakassan oxå. kul.. not!
Jag fick pengar igår och dom är redan slut.. Men huvudsaken är att pojken får mat, kläder o blöjor o sånt! :)

Nu ska jag äta frukost om jag kan lägga ifrån mig pojken de vill säga :) Han har ett stort behov av att bli runtburen, kanske lite bortskämd vid snart 5 månaders ålder :) haha.

Kanske skriver ett lösenorsskyddat inlägg sen, för de känns som att jag vill skriva lite saker som vissa personer ska skita i! mohaha


/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0