16/10-08

Idag klev jag upp vid 10 efter lite tjat av Martin. Vi skulle ju trots allt åka upp till huset på förmiddan. Men i natt var det en viss liten bäbis som envisades med att vara jättevaken :) det är roligt att han börjar va mycket mer vaken nu, men han kan väl sova på natten iaf :) Så halv 4 i morse satt jag o tittade på South Park och sen när jag va uppe vid halv 7 så tittade jag på Nanny. Men som tur va så somnade han ganska fort då när han fick mat..
När vi väl var uppe i nya huset så hade dom inte hunnit plocka med så mycket mer. Men vi ska få en massa saker av dom som bodde där, och de behövs ju eftersom vi kommer att lämna ganska mycket saker kvar här. Köksbordet vi nog kommer att få kommer nog att passa skitbra iaf.. bra med stort bord när mina vänner kommer o ska dricka öl.. :) Ja, ni vet vilka ni är :)
Annars har vi inte gjort så mycket mer, Martin åkte o jobbade vid halv tre så jag e ensam hemma med pojken o alla katter nu. Fast jag vet inte vart dom är men dom brukar komma fram när dom är hungrig :) .
Kanske ska börja packa lite idag då, de blev inte av igår. Jag provade bygga ihop en låda, men de sket sig.. Men Martin byggde ihop några idag så.. men vi får se, Just nu så sitter jag bara o fryser o är skittrött, men som sagt vi får se :)


/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0