17:e oktober

Om 2 månader så fyller min systerson Morgan 2 år.. va tiden går fort :/ Snart så är man 30, sen går man i pension och sen är man typ död.. Om man tänker så. :)

Idag så har jag varit en rikigt hemmafru, jag har tagit reda på tvätt, dammsugit och tagit reda på disken. Medan Martin var ute och höll på med bilen. Och Vincent fick vara ute han också, han ska lära sig i tid så mamma får en rikigt bilmekaniker om några år :) Sen va vi i väg på maxi o handlade lite.. eller lite o lite :P de kostar att handla mat..
Så nu sitter jag o dricker grönt te med blåbärssmak *mums* medan Alva och hennes kompis Josefin tittar på tv och Martin och Josefins pappa är ute och grejar med bilen. Och gissa vart Vincent är då? Med grabbarna såklart :)
Senare i kväll så blir de väl att äta god mat, wok och ris :) Och sen göra samma sak som alltid på fredagarna.. titta på IDOL :) Jag hoppas att Lars vinner, han har sån grym röst.. Me like! *s*
Nä, det blev inget med packa saker idag heller, hade så mycket annat att göra i stället.. Men nån dag.. Men det är så jäkla tråkigt att hålla på själv också, men i helgen är hela familjen hemma så vi kanske ska göra lite sånt pyssel då.
Och idag när jag hade tråkigt en stund så satt jag o räknade lite pengar som Vinent hade i sin spargris (han fick den förra helgen anm.) han hade 340 kronor.. som kommit i den här veckan, de är bra de :)

Jag fick sms av mamma idag från Turkiet, dom hade typ 30 grader och soligt. Då skickade jag tillbaka o skrev att vi hade 5 grader och regn.. Men dom blev väl inte direkt avundsjuka :)

Nu ska jag ta hand om min son :)


/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0