2 månader kvar till jul..

..ville jag bara påpeka till dom som redan julpyntat.. Men jag var faktiskt o tittade på lite julgardiner igår, kom på att det kanske är bäst att köpa nu, för sen tar dom slut. Men kom på sen att vi flyttar till ett stort hus, så då måste vi fundera hur många gardiner vi behöver. Så jag köpte inga :)
Annars gjorde jag väl inte så mycket igår, vilade o stekte pannkakor. Och sen gick runt med lillen i flera timmar, han är bestämd o börjar bli lite bortskämd :)

Idag slutar Martin kl 14, så då ska vi i väg o handla lite (lillen behöver blöjor!), sen ska vi upp till huset o titta om det är nå mer saker vi behöver. Vi har redan fått en massa saker till trädgården som häcksax, motorsåg o nå mer (carros minne är inge bra på morgonen), men det var mycket saker iaf. En svets fick vi också, inte för att jag kommer att ha nytta av den.. menmen. Får väl se om vi fick alla trädgårdsmöbler också, men de lät som det iaf. Och bordet o ha i köket. Det blir najs :)
Men det bästa av allt, är att det är inga äppelträd! Jo, 2 små, men dom räknas inte. Där vi bor just nu så är det typ 5 äppelträd, ja det är ju fint när de blommar.. Men det finns inga drygare än att kratta! Det kan dom som flyttar hit roa sig med :)
Och vid nya huset så är det en skitfin enbuske som ser perfekt ut, samt en jättefin rosbuske! Hon som bodde där gav mig ett råd om att sköta blommorna "fråga grannen" haha :)

Nu ska jag titta klart på Operah Winfrey show, eftersom lillen äntligen har somnat efter att ha varit vaken i över 3 timmar. :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Gabbi

En utav många fördelar med att bo i en bostadsrätt - man har en trädgårdsmäster = alltid vacker trädgård :)

2008-10-24 @ 10:25:36
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

Haha.. härligt så nu är jag gravid med?! ;) haha

2008-10-24 @ 13:05:22
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Busken SER perfekt ut, men den är inte det eller?

2008-10-27 @ 06:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0