22/10-08

Idag klev jag upp vid halv 7, för Martin åkte till jobbet o lillen va jättehungrig så han höll på att svälta ihjäl :P Så det var bara att gå upp. Matade han och sen gick vi o vilade en stund. Och sen vid 9 så började jag gå mot sjukhuset för lillen skulle träffa doktorn. Allt såg bra ut. Han var nu 53 cm lång och vägde 4290 gram. Mammas stora pojk :)
Det var jätteskönt att va ute o gå, men de va lite kyligt. Tur man hade mössa på! :) Sen när jag kom hem så la jag mig i sängen lite, för jag va så frusen. Det är jobbit att va småsjuk o va ute o gå när det är lite kallt ute..

Senare idag så händer de väl inte så mycket. Jag ska laga mat, eller laga o laga. Martin gjorde maten igår så jag behöver bara värma på maten o steka lök. Jag gör väl de till när Martin slutar kl 17.
Just nu så sitter jag med lillen i famnen, lyssnar på musik och dricker blåbärste *mums*
Vi ska hämta mina vinterdäck i morron, samt att vi ska åka å fixa fler flyttkartonger :)
På lördag kanske Vincents moster o kusin Morgan komma o hälsa på. Dom skulle till Sandviken o köpa en bil, så då kanske dom skulle ta en tur till Borlänge också. Så då kanske jag o syrran ska gå på kupolen med våra bäbisar o shoppa lite (näe, Morgan är ingen bäbis men ändå) :)

Vincent sover i sin vagn. Storasyster Alva har gjort kudden :)

12 dagar kvar tills vi får nyckeln! Men de ska bli ännu roligare att åka till IKEA o köpa en massa nya saker. En bäddsoffa funderar vi i alla fall på att köpa. Kanske den? (Bilden)
EKTORP 2-sits bäddsoffaEktorp 2-sits bäddsoffa 7195 :-

Men man får väl köpa en sak i taget. Men soffa ska vi ha i varje fall, samt en stor bokhylla ska vi köpa och ett stort vitrinskåp måste vi ha, så allt porslin får plats. Men ett skåp har jag sett på blocket, billigt :) Annars är jag emot att köpa begangnade saker, men ett skåp kan jag köpa :)

Nu ska jag göra nå vettigt!

/Carro


Kommentarer
Postat av: gabbi

De sofforna är jättefina... DOCK är det mycket osköna att sova som bäddsoffor. Tillbringade en natt i en sådan och skulle hellre ligga raklång iden än i den utfälld.. :P

2008-10-22 @ 16:15:07
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vi har nästan alla möbler begagnade. Inte gamla och slitna saker, utan sånt som kanske är nåt år gammalt bara. Mycket billigare än nytt.



Jag har varit hemma med Morgan hela veckan. Både han och jag är förkylda.



Roger ska åka till Sandviken idag efter jobbet och kanske köpa bil, så vi kanske inte kommer på lördag.

2008-10-23 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0