28/10-08

I morse när vi vaknade allihopa (fast Vincent vaknade först som vanligt) så hoppade alla tre in i duschen. Vincent tyckte nog att de va jättemysigt att duscha eftersom han bara har badat innan. Vi tvättade håret för första gången på Vincent, inte för att det kanske behövdes men vi hade ju fått ett baby-shampoo från BB. Han va jättesöt när håret hade torkat (det är han annars också ) alldeles luftigt och lite lockigt! Han kommer nog att få lite lockar när han får mer hår. Klarblåa ögon och blondt lockigt hår :) Sötnos!

Runt 9-tiden kom Micke o hälsade på, så nu är han o Martin på väg till tippen med en massa saker från garaget. Fast dom skulle väl hämta en släpvagn först av Emmas mor o far.
Appråpå ingenting, i morse (typ 5) när lillen skulle ha mat så kunde jag inte låta bli att läsa lite som blondinbella hade skrivit. Hon visste inte om hon skulle köpa en klänning för 12,000 eller en kappa för 14,000.. snacka om att ha problem.. :P dagens I-lands problem :P

Jag packade lite mer igår iaf, alla kläder som jag inte använder har jag packat ner och alla kläder Vincents kläder han har växt ur har också hamnat i en säck :)

Återkommer sen med lite bilder på Vincent och kusin Morgan, om jag får bilderna av syrran nån gång då! :/

/Carro

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vem f*n köper en kappa för 14000 kr?

Nästan en hel lön! Bortskämda snorungar med för mycket pengar. Och OM jag skulle köpa en kappa för 14000 kr så skulle jag inte skriva det i bloggen. HON vill att folk ska vara avundsjuka på hennes feta plånbok och då måste hon ju nämna priset på kappan... som säkert är skitful!

2008-10-28 @ 10:43:56
Postat av: Cicci

http://metro.se/se/article/2008/10/27/20/0833-45/index.xml



Läs längst ner i artikeln... det var en kaninpäls..

2008-10-28 @ 11:40:18
Postat av: Anna

ja, den som ändå kunde välja på vad man skulle handla för dom summorna... mer än min lön ju :/ en annan får vara glad om man kan handla nåt nytt ibland :)



Ps. hittade bloggen eftersom jag jobbar med Martin och han nämnde att du har en, tänkte kolla in lite bilder på lill killen

2008-10-28 @ 23:32:18
URL: http://blog.annas-playground.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0