Försäkringskassan

Dom är ju som dom är.. fick iaf lite pengar av dom idag.. 2000 kr.. snällt och verkligen generöst. Jag har faktiskt jobbat skit mycket, men får inga pengar ändå. Det är skumt, om jag hade varit 15 och fått barn så hade jag säkert fått mycket mer. Fast det är ju andra pengar, men ändå.
Tur man får barnbidraget också :)
Jag fick barn 4 augusti, 11 oktober kom dom första pengarna från försäkringskassan, vilken tur att jag fick en till lön i september. Men ändå, är dom snabb eller?!?

Någon mer som har åsikter om försäkringskassan?!?

Nu ska vi åka o handla och i kväll ska vi äta pizza eller nåt!



/Carro

Kommentarer
Postat av: jonas

jo det stämmer dom är så sega och deras jävla uträkningar fyyyyyy

2008-10-24 @ 23:10:24
Postat av: Cicci

Det kanske är synd om försäkringskassan. Dom kan inte rå för att det är störda människor som fick IG i matte som jobbar där...

2008-10-27 @ 07:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0