Godmorron?

Är de verkligen morron nu? Tycker man sitter vid datorn vilken tid som helst på dygnet nu när man har en liten som behöver mat var och varannan timme :)
Annars gör jag väl inte så mycket just nu, håller på å grejar lite med bilderna på lunar så att vissa slipper logga in, titta på mina bilder, snoka runt o sedan ta bort sin lunar.. kanske inte så moget, jo när man va 12 :P
Ja, jag är skapligt less på en viss person och tillhörande familj. Så är de bara.

Idag åker min mamma o pappa till Turkiet, o jag är inte ett dugg avundsjuk.. inte nå.. jag skulle inte alls vilja åka dir där det är 30 grader varmt o va borta i 2 veckor.. absolut inte.. :)

Just nu så sitter jag med Vincent på armen o försöker få han att somna, ser han trött ut? Näe inte ett dugg :) Får väl sitta en stund till, det är ingen mening att lägga ner han heller i sin säng, då håller han oss vaken. Dom är gullig dom små liven :) De märks att han börjar bli stor, gå runt med 4 kilo hela dagarna gör så att man får träningsvärk :P

Återkommer kanske senare idag!


/Carro

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad kul gumman! Nu kan jag följa dig oxå, hi hi.

2008-10-15 @ 12:58:06
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: gabbi

Vilka är det som snokar och inte kan stå för det? Eller du kanske inte vet? Har för mig att om man blockar person där så blockas den även om hn gör en ny lunar under förutsättning att han använder samma mail när denne registerar sig? Så är det iaf på bilddagboken ^^ Skitbra! Du får skaffa det istället? :)

2008-10-15 @ 13:30:17
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0