Höst

Idag har vi varit ute i höstvädret. Lite småkyligt.. Men Vincent sov länge i vagnen :) Martin bytte till vinterdäck på sin bil, medans jag lekte med Wilma :)
Annars har vi inte gjort så mycket mer, hållt på med våra nya konton på banken. Det är ganska krångligt o byta bank :P Jag flyttade alla mina sparpengar till nya banken i fredags o trodde dom skulle komma på nya kontot på en gång.. de gjorde dom inte, så jag tänkte "jaha, 25,000 åt helvete!" Men dom hade kommit in idag så :)
Men jag hittade inte Vincents konto.. men vi ska ju på banken på måndag så vi får väl fixa det då :)



Vincent sover så sött :)



  
Wilma är busig med alla löv.

 




                                            
 Martin byter däck, Vincent sover och Nasse vill in.





Knäppte ett kort på den höstiga blomlådan. Jag har planterat, men har ingen aning vad
blommorna heter, men dom är fina iaf :)



 Jag, vem annars?!? :)


Vad tycks om min blogg förresten?
Jag kan hålla med om att den inte är så vacker, men den funkar iaf :)  Men den är fortfarande under ombyggnad, får väl se hur den ser ut när den blir klar.. om en blogg någonsin kan va de?

Kul, klockan är strax efter tre och solen är redan på väg ner.. suck.. om det ändå vore sommar :) Fast julen ska komma först då (jävla tjat om julen?!?), sen kan det bli sommar.
Fast vore det så, så hade de varit lite mysko.. men med klimatförändringarna så vet man aldrig.
Appråpå brödrostar (?) Vincent vaknade 3 i morse.. jättekul :P Men han somnade en stund till när han fick ligga på min arm, men så fort jag la ner honom så vaknade han och var missnöjd igen. Så jag hoppas att han är vaken i kväll, så han sover på natten :) Hela kvällen igår sov han, utom när han skulle äta då, men de va nästan så han inte orkade va vaken ändå.

Jag har packat ner mycket saker idag.. 2 ölglas.. Men i morgon kommer nog Micke o då ska han o Martin till tippen med massa saker, tur att det försvinner lite iaf :)

/Carro


Kommentarer
Postat av: gabbi

Gramsteg minnsan :)

Om du vill att Vincent ska vara vaken på kvällen kan du ju alltid hålla honom vaken :P

2008-10-27 @ 15:37:14
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: josefina&Emelie

ja lite jobbigt med kontona , så ni har redan bytt till vinterdäck mm snöar det =)

2008-10-27 @ 15:54:25
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: josefina&Emelie

ja lite jobbigt med kontona , så ni har redan bytt till vinterdäck mm snöar det =)

2008-10-27 @ 15:54:44
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kul att du följer mig:)! Följer din blogg oxå, hi hi. Saknar dig vännen! Tror att P planerat nått till Halloween. Du är välkommen om du är i stan;)! puss och kram

2008-10-27 @ 16:24:49
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0