Idag..

.. har vi varit o handlat lite. Vi parkerade vid kupolen, gick till ÖB o där handlade jag ett par ridbyxor åt Alva och en varsin mössa till Tilde & Martin. Sen va vi på Lidl o handlade lite lördagsgodis :) Det var jätteskönt ute :)
Den 30:e oktober så öppnar biltema, det blir najs =)
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, men till kvällen så blir de tacos för fulla muggar :) Sen mys framför tvn med lite godis :)
Och nån dag funderar jag på att åka själv till kupolen o handla lite, alltid kul med lite shopping :) Passa på innan vi flyttar in i huset, för sen kommer man inte ha typ nå pengar alls :P

Det var rätt som åkte ur IDOl igår iaf :) Hon kunde inte sjunga nå bra.. Men som sagt, Lars är min idol :) hoppas att han vinner hela skiten :) haha

Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer, kanske skriver mer senare..

/Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in våran blogg!:)

2008-10-19 @ 19:23:00
URL: http://lmck.blogg.se/
Postat av: Carola

Va kul att jag kan följa er i eran vardag varje dag nu! Det var Simon som talade om för mig att du skaffat blogg. Ha det bra så hörs vi! Hälsa familjen.

2008-10-20 @ 06:36:13
Postat av: Din yngsta storasyster

Vilka exklusiva butiker ni har besökt. :-)

2008-10-23 @ 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0