Min lilla pojke..

.. ligger i mina armar o ska se till att spy upp maten han nyss fått :/ Han gör inte så mycket annat än äter, spyr, bajsar o sen sover i några timmar. Fast det måste va ganska skönt ändå o bara vara så liten.. Likaså katter som bara sover hela dagarna. Ganska onödiga djur.. Men jag skulle aldrig i hela mitt liv skaffa en kanin!! Ja, som alla andra barn har väl haft kaniner, men nu som vuxen (?) skulle jag aldrig skaffa en.. kanske en fågel.. Men de går nog inte när man har 3 katter..

Idag så var vi först på banken och ordnade lite med bankpapprerna, sen va vi iväg o skaffade lite flyttkartonger o till slut var vi o handlade lite käk till pojken :) Sen när vi kom så va det bara att laga mat (avancerat med makaroner o köttbullar), köra igång en maskin tvätt o sen diskmaskinen. Men Martin får ta reda på tvätten när han kommer hem, för jag tycker det är en läskig källare o jag vill inte lämna pojken uppe ensam.. Tur vi flyttar snart, så man slipper de :P
Sen till vintern (om de blir nån, det kanske blir kallt iaf!) så ska vi bjuda över lite folk till vårat nya hus, då ska vi basta o dricka öl! Ja, basta iaf :) Och när Cissi, Kattis & Karin kommer o hälsar på. Aha!! CCK + Karin :)

19 dagar kvar (senast) tills vi får nyckeln till det nya huset! Så får det väl bli en tur till IKEA när vi har packat upp alla saker. För vi har inte möbler så det finns i alla rum! "Snacka om att ha problem asså :)" Nån som vill komma o inreda lite?? Gabbi?? *blink blink*
I huset så är det 6 rum.. 4 av dom är sovrum, kök o matplats samt ett stort vardagsrum med ungefär 1 miljard fönster. 2 toaletter på själva "våningen", en med badkar *mysigt*. Och sedan på källarplan så är det en gillestuga, ett rum man kan göra till sovrum, förråd, dusch och bastu och en del vi tänkte göra som en spaavdelning. När vi blir rik då! Så länge kan man väl sätta ut några stolar o bord som man kan sitta o dricka öl vid. Ja då hamnade man där igen :P haha.

Nu ska jag försöka få nån ordning på kartongerna, jag nämligen HATAR att få ordning på den skiten :P vi får väl se..

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Skicka bilder och planlösing så skickar jag över bilder på färdig inredda rum ;)

2008-10-15 @ 19:22:48
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0