Nyss hemkommen

Från en promenad med Vincent. Martin började jobba 2, så jag gick ut o gick en timme ungefär, lite småkyligt men annars va de skönt. Det blev inge däckbyte idag, vi packade lite mer i stället. Så nu är köket i stort sett klart också! Nu är det bara sovrummet kvar att plocka i. Men det blir mycket o lämna också.
Appråpå ingenting, va mysko att ha ställt om till vintertid.. Det blir lika fel som vanligt när man ställer om tiden :P
Jag har faktiskt knäppt lite kort idag :)



  Vincent har fått en ny mössa av sin pappa :) Från HM.




                                    
Simba                                         Wilma                                     Nasse
OBS! Har ej blåa ögon :)


Alla katter våra :) Fast Simba o Wilma går inte ihop, det blir typ slagsmål varje gång som ser varann. Men innerst inne så tycker dom nog om varandra i af :)

Det är bara en vecka kvar innan vi flyttar! Först till helgen så flyttar vi upp alla lådor o så, sen på måndag när vi får nyckeln så åker vi först upp med katterna och sen alla möbler. Lika bra att ta katterna innan möblerna, annars är väl dom borta. Få se hur det går med Simba och Nasse.. Wilma är det inga problem för att flytta, hon har flyttat många gånger.. Men det här blir sista gången för henne.
Kanske ska ta Simba och Wilma i samma bur?! Hehe.. näe så taskig kan jag inte vara.. :P





Så här ser det ut i vårat vardagsrum nu.. verkligen jättemysigt. Vi har en gång så man kommer ut i köket med barnvagnen iaf :)

Tur inte typ soc eller nå kommer på hembesök när det ser ut så här, då skulle dom ta barnen ifrån oss.. hehe :P
Som filmen "Jag är med barn" från typ 70-talet eller nå med Magnus Härenstam. Den filmen är lite rolig. Likaså filmen vi såg igår "Som man bäddar". Man förstår ju vad dom menar egentligen :)

Är det nån som läser min blogg förresten? Alla som läser kan väl nämna det som en kommentar o då menar jag ALLA!!

Nu ska jag plocka upp min son från vagnen, nu har han vaknat! :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Ja du vet ju att jag läser, annars kan du ju kolla statistiken:P

2008-10-26 @ 15:04:50
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: lina

jag läser:)

2008-10-26 @ 18:19:51
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Carola

Du vet att jag läser nästan varje dag! Pussa mosters gogroda från mig!!

2008-10-26 @ 18:49:13
Postat av: jesa

jag läser =)

2008-10-26 @ 21:10:50
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag läser, men det kanske du redan har förstått på mina kommentarer :-)

2008-10-27 @ 07:05:55
Postat av: karin

jag läser..:)

2008-10-27 @ 09:24:16
URL: http://nuarjagmamma.blogspot.com
Postat av: Tant Lars

JAAAG läser iaf. haha

2008-10-27 @ 10:06:32
Postat av: Mikkiz

Jag läser...och förlåt att jag inte såg din komentar tidigare för i så fall hade jag kommit över en sväng...:)

2008-10-29 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0