Roligt va? :)

Jag härmar dig med de här Mickis =)

Gör såhär: 1. Ta fram din mobil 2. Bläddra igenom din inkorg 3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et 4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nä, not mi ider.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja det va därför jag frågade om han gillar tighta kläder
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Gillar han tighta kläder?
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag vet inte alls.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Kanske om vi inte har gett bort dom
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Oj, va stor!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag vill inte ha obetydliga saker.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Vi behöver väl inte köpa julklappar till varann i år va?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Va skönt att det är bra med honom.
10. Din romantiska replik?
Gillar han tights?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag ska köpa  nåt som julklapp så då kanske jag ska köpa 68.




Roligt va? :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ungefär 70 % är från mina sms kändes det som...

2008-10-23 @ 09:11:54
Postat av: Cecilia

Hi hi har haft en bloggsvacka. Ska kravla mig upp igen;) Älskar din blogg gumman, kul att du kom igång, försöker följa den:) puss o kram

2008-10-23 @ 22:35:01
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hi hi har haft en bloggsvacka. Ska kravla mig upp igen;) Älskar din blogg gumman, kul att du kom igång, försöker följa den:) puss o kram

2008-10-23 @ 22:35:19
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hi hi har haft en bloggsvacka. Ska kravla mig upp igen;) Älskar din blogg gumman, kul att du kom igång, försöker följa den:) puss o kram

2008-10-23 @ 22:35:28
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0