Så e de =)

Tjo!
Nu har jag checkat runt lite, men jag ska höra med Cissi nästa gång jag träffar henne så kanske hon kan hjälpa mig så att de blir lite snyggare =)

I morgon ska vi på banken igen & fixa de sista med papprerna (om de stavas så :P) haha.
Och senast den 3:e november flyttar vi till vårat hus!
Det ska bli skitskönt!! Samt att slippa vissa andra saker, men det är väl ingen idé att ta upp här eftersom att vissa personer kommer att snoka så himla mycket..

Snart slutar Martin för kvällen! Snart & snart, kl 23.. Men jag går väl lägger mig efter Desperate Housewifes, en sån rolig serie =)

Idag var vi förresten på bvc med Vincent, han var nu 52 cm lång och vägde 3890 gram =)

Nu ska jag mata bäbisen och ta nåt att äta! Återkommer kanske i natt eller nå när jag är vaken med lillen =)


/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0