Shopping!

Jag funderar på att ta en tur till kupolen i morron eller på torsdag en sväng o shoppa lite, inte en ful kappa för 14,000 men kanske lite kläder på HM eller nå.
Kom bara o tänka på en sak, varför har man en 18-års fest på en krog, där det bara är folk över 20 som får komma?! Jag har hakat upp mig på blondinbella! Café Opera, är det inte typ 25 års-gräns där eller nåt?! Man kanske ska bli känd, för då kan jag få göra saker som en 30-åring kan göra! Det verkar skoj..

Nä, nu ska jag titta till min son som ligger ute i vagnen o sover och har på sig en overall efter kusin Morgan!



/Carro

Kommentarer
Postat av: S O L I N

Sv Hehe skulle jag? Tack för din åsikt :) ha en härlig dag!

2008-10-28 @ 14:26:32
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0