Tråkigt..

.. jag har ganska tråkigt, o känner mig kreativ.. eller inte. Lillen somnade om. Annars brukar man sitta med han hela tiden. Jag knäppte lite fler kort. Inga som är av betydelse, fast de beror på hur man ser på saken :)



                                                             
                                     
   Hehe, näe jag tycker inte om pengar :) Men jag är skitsnål så jag sparar  det mesta :) Måste ha en massa pengar på sparkontot utifall att...
 Kanske är en tvångstanke.. men en bra sådan :)



                                                                   

                                                                    
Läppglanset jag har på mig va skitdyrt
och skulle hålla i 12 timmar..
De gjorde de inte.. typiskt o falla för
reklamen..


Jag kom o tänka på reklamen på tv om att man kan köpa medicin på internet, lite skojigt faktiskt :) Och hemsidan var lite smårolig den också.. eller det är ganska tragiskt egentligen. Men man förstår folk dom köper från internet. Hjärtmedicin är skitdyrt att köpa (jag har jobbat med gamlingar, jag vet!)  så förstår jag om folk försöker få tag på lite billigare. Men jag skulle aldrig köpa nå från internet så.. 


                                                                

                                    
Min hjärtlampa :) Har ärvt den av min storasyster.



                                                                         
                                          
Jag sitter vid datorn o lillen ligger o sover :) Mammas älskling :)



Nu ska jag titta på nåt annat, typ lägga sig o vila eller nå så man överlever natten. Det var nån som envisades med att vara vaken från kl 3 i morse.. Men jag la han en stund på min arm, så då somnade han om en liten stund iaf. Är helt slut och trött.
Kanske återkommer senare om jag har tid (?) :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det roliga är att den reklamen är inspelade precis där jag går i skolan ^^ SÅ nu vet du hur det ser ut :P



Sen har jag hört att det bara ska vara en sån där drive med reklam.

2008-10-26 @ 16:19:16
Postat av: Gabbi

O just det, du loggar in på din blogg, på vänstersidan finns det en grej som det står visa statistik på

2008-10-26 @ 16:21:48
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Christina

Svar: Tack så mycket!

2008-10-26 @ 16:41:40
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: jonas

alltid går man på all reklam fast man inte borde haha:)

2008-10-26 @ 17:17:44
Postat av: Gabbi

Om du håller musen ovanför den blå så ser du hur många unika personer som har läst din blogg idag, det röda strecket är hur många gånger samma person har klickat in. Så om du har tex 100 pers på det blåa strecket och 150 på det röda så har 100 pers varit inne på din blogg o 50 av dessa har varit inne 2 ggr.. lite svårt att förklara :p haha

2008-10-26 @ 19:28:23
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag trodde att den där fula lampan var skrotad och begravd i all evighet... Vad ser du hos den?

2008-10-27 @ 07:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0