21/4-09

Idag har jag o lillen varit ute på promenad med Malin o Lukas på förmiddan och efter de så vart de inte så mycket. Jo, vi tog en liten till promenad på eftermiddan och satt i solen en stund. Trodde inte att lillen skulle sova så länge, men idag sov han över 1 timme ute, inte undra på att de bränns i mitt ansikte. Haha :)
Natten som va sov lillen till 2.30 sen va de full fart :P Han låg o vände sig o va allmänt stökig. Framåt halv 5 så blev han ledsen (övertrött är min gissning) och till slut somnade han och sov en halvtimme. Efter kl 6 så va de bara att stiga upp och göra i ordning lite gröt åt lillen. Han åt och åt tills han satte i halsen och kräktes upp allting :P Och innan jag hann hämta papper så satt han o kladdade med den uppspydda gröten på bordet. Men till slut med lite klädbyte och tvättning så va han glad igen och sov i min famn i 2 timmar :)
Och 2 rejäla bajslass hann de bli också idag :/ så de har varit fullt upp idag på den fronten iaf :)

Nu på kvällen så vart lillen lite hängig så då tog vi tempen och den visade 37,8 grader så de blev en skvätt alvedon och nu ligger han halvnaken i vagnen o sover. De måste vara dom där j*vla tänderna på gång :) Haha.

Här kommer några bilder:


Den kräkiga lilla ungen :)


Grillsäsongen har börjat, varför inte grilla katt? De kanske skulle vara nåt?
Wilma skulle va frivillig om de vore så :) Haha.

Få se om de blir nån Desperate housewifes tittning ikväll, det beror helt på lillen :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Nä inga tänder än men jag har trott att dem skulle komma snart i typ 2 måader nu ;-) Han är sååå dregglig jämt å nu har han börjat gnussa nappen mot tandköttet... Ja jag hoppas hostan släpper innan jag blir galen!!!!! Hehe! Kram

2009-04-21 @ 21:27:55
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Catta

Skrev en kommentar åsså vips var den borta när jag skulle skicka dem! Grrrr!!!!!!! Nä inga tänder här men massa dreggel o så gunggar han nappen mot tandköttet! Så vi får väl se när dem kommer, hinner väl bara bli av med hostan sen så kommer väl febern i samband med tänderna ;-) Vi får väl se! ha d bra!

2009-04-21 @ 21:30:28
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: gabbi

Hehe.. Fegge brukar hota Rocky med att steka honom när han är dum x) Hehe..

2009-04-21 @ 22:51:11
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Jonna

Låter som tänder på V

2009-04-22 @ 21:37:36
Postat av: Carola

Hur är det med mosters gokille idag då?

2009-04-23 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0