3/4-09

Lillen sov hyffsat bra i natt också, han somnade runt 9 igår kväll, fick mat vid 2 och sov sen till klockan 6 ungefär. Lite jobbigt att han vaknar så tidigt o vill upp, men det är väl bara att lägga sig samtidigt med han :)
Han är så rolig, nästan så fort han vaknat så börjar han gnälla att han vill upp. Och när han har fått på sig kläder och blivit tvättad så är han en jätteglad pojk i ca 2 timmar innan det är dags för första tuppluren :)

Eftersom att han är så duktig på sitta så satt jag honom i hans säng så han vi titta och lyssna på mobilen som hänger ovanför sängen, då va han nöjd och glad en bra stund.

Såhär såg de ut:




Idag blir de väl att vara ute hela dagen, passa på när det är fint väder :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Sissi

Tänk vad tiden gått fort, snart kan han väl gå och springa själv också.... Läste att ni hade sol i Borlänge nu. Lyxigt med trädgården nu i sommar. Tänk vilken solbränna du kommer få. Kanske ska skriva examensarbetet hemmifrån i sommar, så att jag kan ta ut examen i oktober:) Då kommer jag också bli jättebrun... Men får jag ett till jobb utöver eventjobbet kan jag ju inte tacka NEJ hmmm..är ju lite svag för pengar..hur ska man få soltimmarna att räcka till...i-landsproblem, hi hi.



Ha en bra dag!



puss och kram

2009-04-03 @ 10:53:13
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Catta

Min son är oxå uppe så där tidigt! Men det är ju såååå svårt å lägga sig i tid på kvällen juh! Ha en bra helg!

2009-04-03 @ 15:33:04
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0