10/9-09

Idag har alla som heter Lars namnsdag. Alltså Martin och Vincent har namnsdag idag :) De firar vi med lite hemmagjord hallonglass på eftermiddan :) Den blev supergod! Fast Alva o Tilde tyckte inte om, de va väl för mycket hallon och inga tillsatser i.. Suck.

Vincent ligger ute o sover i vagnen nu, tänkte gå en längre runda men de duggade så de blev inge roligt och om jag hade grejat med regnskyddet så hade han aldrig somnat.. de prasslar ju så roligt :) 
Så vi gick en kort sväng bara. Få se om de blir kupolen en sväng sen eller hur de blir.. Jag la undan lite kläder Vincent växt ur (ångest!) och insåg att han behöver fler pyjamaser och kalsonger..
Jag satte in hans födeseldagspengar och pengar från röret på hans konto o de blev 1000 kr :) Så han har pengar att shoppa för iaf. Även om de verkar frestande och ta hans pengar o köpa annat för så skulle jag aldrig i livet kunna göra det! Får han pengar så är det hans pengar! :)
Och hans fonder bara ökar så han kan nog ta körkort, köpa bil OCH lägenhet när han blir 18 :)

I morron ska vi till bvc för vägning o mätning samt sprutan.. Usch..
På onsdag ska vi till Falun o kolla hörseln på Vincent, inte för han har dålig hörsel utan för att han är för tidigt född., fast dålig hörsel har han ibland, HAHA!! :) fast det är medvetet :)
På torsdag får nog Vincent besök av hans kompis Tilly om han inte mår skit efter sprutan då, men de har han inte gjort tidigare iaf :)

Nu ska jag hänga tvätt o vänta på att lillen ska vakna :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Carola

Grattis till Larsarna.

2009-08-10 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0