18/2-09

Idag fyller Malin år, grattis! :)

Idag gjorde vi en repa till IKEA :) Martin är pappaledig varannan vecka så idag passade vi på :) Det blev inte jättemycket handlat, men alldeles lagomt!
Det blev: en lampa till lillens rum, en matstol med tillhörande bord, skrubborste, kattmatskålar (eg va de hundskålar med vi har många katter + att dom kosta 2 kr styck :)), rivjärn, en mjuk fotboll och de va säkert nå mer också, men minnet är bra men kort :P Men vi fick 40 kr rabatt på allt vi handlade iaf eftersom vi är IKEA-family medlem :)
Vincent sov typ 10 minuter till Gävle, sen 5 minuter på IKEA och sen 10 minuter på vägen hem.. det är ungefär allt vad han har sovit idag :P
När vi kom till Borlänge så hälsade vi på Emma o Anders och såg hur dom bodde :) Och nu sitter vi i soffan o inte gör ett skit ungefär :P Hoppas på en tidig kväller :)
Vi klev inte upp förens halv 9 i morse! Det va längesen de hände.. fast lillen åt mat först vid 2 och sen kl 6, men han somnade om sen tror jag.. Han va tyst iaf :) Fast jag vaknade vid halv 5 av att Wilma morrade.. de va ovanligt :P Hon och Simba tycker verkligen inte om varandra, men både ska ligga i våran säng + lillen då, så de blir trångt ibland :)

Nu ska jag sluta sluddra, orkar inte ens läsa igenom allt jag skrev, men de blev säkert skitbra.
I morron är det mamma (pappa)-fika hos Malin, inte långa vägen att gå :) Haha :)

/Carro

ps. Just ja, på söndag kommer mamma, pappa, Amanda och kanske syrran (inte den gravida :)) ds

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu så har jag hittat på dig/er igen =) Oj vad han växer på sig lillkillen. Tänk att de blir så stora. Kram

2009-02-20 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0