23/2-09

Idag va jag o lillen iväg till Mockfjärd på öppna förskolan igen. Det va mysigt och lillen diggar gitarren :) han börja gnälla när hon slutade och när hon spelade igen så blev han glad. En blivande medlem i CCK? :) haha
Jag åkte med Jonna o Tilly dit :)

Sen när vi kom hem så gav jag lillen mat och sen åkte vi vidare till Borlänge. Där blev det inhandlat en ny pyjamas till lillen, samt att jag köpte en body, en pyjamas (lika som Vincents), 2 par strumpor till Vincents kusin som inte kommit än och en tröja till Morgan. Få se vilken dag vi åker hemöver, man vet aldrig :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Definitivt;) Såna medlemmar vill vi ha! hi hi.



puss o kram

2009-02-24 @ 11:32:32
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0