24/2-09

Har nyss kommit in från en promenad i solskenet. Svårt att veta vad man ska ha på sig för kläder såna här dagar, det va för varmt med raggsockor iaf :P Sen när vi va tillbaka hemma så satt jag i solen en stund medan lillen sov (typ 5 minuter) alltid något :P haha.


Vincent sitter i kusin Amandas knä. Kortet taget i söndags.


Lill-polisen :)

Och några kort som är knäppta idag :)





Busar lite på golvet :)


Jag har funderat på en sak, det är status (typ) att äta ekologiskt och sånt i byn. Och eftersom jag älskar djur så kanske man ska ha lite höns som springer omkring och ha nån kossa i trädgårn som man kan få mjölk av varje dag. Det är ekologiskt! Jag tror inte allt i affären är ekologiskt bara för att de står de, och åka runt till olika gårdar som säljer ekologiskt, det är ju bra.. om man slipper åka flera mil med bil, det är inte bra för miljön blablabla..
Fast allt i den här byn verkar vara en tävling om allt.. undrar hur de blir till sommaren :P suck..

Nu ska jag ge lillen mat, burkmat som är köpt i affären! Och det är ekologisk (ja, de står så iaf).

Suck..

Och Cissi, snart är du färdig advokat, då får du tjäna fler miljoner så Vincent får dyra saker från tant Cissi! Haha :)
Du är en rikigt vän, likaså Kattis, Karin, Gabbi och Yvette. Bara så ni vet! <3

/Carro


Kommentarer
Postat av: gabbi

Och du med hjärtat <3



Jag vet att om det är ekologiska ägg så ärenda skillnaden att det är mindre antal höns/kvadratmeter men fortfarande sjukt många höns på den lilla kvadratmetern.



Påtal om natur o miljövänligt blev jag typ påhoppad av en vegetarian!! Haha.. för att jag åt kött såklart. Tycker det var rätt korkat då jag aldrig skulle säga åt denne om han ska äta kött lr ej...

2009-02-24 @ 18:19:37
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det vet du re;) ACNE-jeans i miniatyr nästa, he he. Fan va rolig du är som smygkommenterar din rackare:-)



Du är också världens gulligaste vän:)!



Hmm ekologiskt, ska ju vara bra, men lite överdrivet kanske. MEN framförallt - DYRT! Kostar skjortan i Shmn i alla fall..ingen studentföda direkt.



Hälsa Vincent fr. Tant Cissi:)



puss och kram

2009-02-25 @ 18:15:40
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Oj Glömde säga att P tycker att Vincent har din profil..:)

2009-02-25 @ 18:16:41
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nog för att jag gillar tanken på ekologiskt och stödjer gärna det närproducerade men ingen ko eller höns i min trädgård tack :) Köper gärna ägg av er eller mjölk hahahaha Skojar bara. Mig behöver du då inte tävla med, bakar inte ens bullarna själv, ännu!!! Men nog får man lite "panik" av att de andra är så duktiga på allt. Kul i mockfjärd, blir nog dit på måndag oxå.Bara jag inte jobbar!

2009-02-25 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0