1/1-09

Nytt år, nya förväntningar. Idag har vi inte gjort ett skit typ, jo vi tog en kortpromenad i 15 minus. Det var inte så skönt, men huvudsaken att lillen kommer ut minst en gång per dag. Fast inte ville han sova nå mer sen när vi va tillbaka från promenaden :P haha. Han har knappt sovit nå alls på hela dagen. Jo, kortstunder på typ 5 minuter.. men de räcker inte för en bäbis.
Men igår kväll så somnade han vid 22 och vaknade inte förens vid 4 och fick en skvätt mat. Sen sov han ett tag till tror jag iaf.. Han är expert på att hoppa runt i sängen :) Och jag somnade innan 12.. oväntat :P haha 

På lördag kommer min storasyster, hennes man (snart iaf) och Vincents kusin Amanda, och helgen efter så kommer min andra syrra, hennes kille och Vincents andra kusin Morgan. De blir roligt. Jag o syrran skulle nog på kupolen en sväng, men hon ville inte ha med Morgan.. undra varför? haha.

Nu ska jag plocka upp lillen från vagnen där han har sovit i typ 10 minuter..

/Carro

ps. Grattis Wimark som blivit moster till en liten pojk! :)

Kommentarer
Postat av: Yvette

Hej på dig, hoppas allt är bra med dig och lillen.



Kram.

2009-01-02 @ 15:43:33
URL: http://knasigaideer.blogg.se/
Postat av: Yvette

Jodå det är bra just nu, har haft ont i magen idag men nu har det gått över.



Kram

2009-01-03 @ 20:04:28
URL: http://knasigaideer.blogg.se/
Postat av: Yvette

Jo det är bra det.



Kram

2009-01-03 @ 20:04:54
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0